Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009




9:34 μμ Αναρτήθηκε από Simple Man
Παραλίγο να σιωπήσω. Η συνήθεια του να μην μιλάς για την αδικία που σε πνίγει παραλίγο να με κάνει απάνθρωπο. Με τις κομματικές ιαχές να ηχούν ακόμη στα αφτιά μου και με τα μάτια στραμμένα για το πόσο το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα επηρεάσει το πορτοφόλι μου, ξέχασα να είμαι άνθρωπος.
Σκοτώσαν τον Μοχάμεντ. Τον «έφαγαν» λέει σε ένα υπόγειο υπάλληλοι του κράτους που εγώ πληρώνω. Σκοτώσαν τον Μοχάμεντ και εμείς καθόμαστε να κοιτάμε τα e mail μας και να αλληλοδιαβαζόμαστε σαν να είναι μία συνηθισμένη είδηση ο θάνατος από βασανιστήρια. Σχεδόν μήνα κλείνει νεκρός και δεν έμαθα από καμία επίσημη επώνυμη δημοσιογραφική πηγή αν ιατροδικαστής τον εξέτασε και αν οι συμπατριώτες του είχαν λεφτά για κάσα. Πρώτη είδηση έχουν τα μπούτια της ξανθής βουλευτού αλλά τα αιματώματα από τα ηλεκτροσόκ δεν τα είδα πουθενά. Όχι, δεν είμαι αιμοσταγής, αλλά θέλω να δω πόσες πληγές μπορεί να χωρέσει ένα κορμί αλλόθρησκου. Να δω αν τα μάτια του ήταν κλειστά ή η φρίκη ξεθώριασε και την τελευταία του ευτυχισμένη ανάμνηση από την ξένη χώρα που ήρθε. Να δω αν το δέρμα του είναι λευκό και καθαρό ή σκούρο και άπλυτο όπως τόσων ξένων που τριγυρίζουν «αυθαίρετα» ανάμεσα μας. Να διαπιστώσω ότι ο μελλοντικός θάνατός μου είναι ίδιος με τον παρελθόντα δικό του.
Σκοτώσαν τον Μοχάμεντ από το Πακιστάν Έλληνες πολίτες με τις ευλογίες όλων μας. Και μην ακούσω τώρα αντιδράσεις από κανένα πολιτικό χώρο και από κανέναν πολίτη συμπεριλαμβανομένης και της αφεντιάς μου. Την βλέπαμε την ιστορία που θα πάει. Την είχαμε και σε λέξεις και σε εικόνα και εμείς σιωπούσαμε. Βλέπουμε κάθε λεπτό πως αυτή η χώρα που στηρίχθηκε στους άγραφους νόμους της ελευθερίας και της ανθρωπιάς να μεταλλάσσεται στο ακριβώς το αντίθετο.
Εφόσον λοιπόν θεωρούμε δεδομένο ότι ο βασανισμός μέχρι θανάτου ενός ανθρώπου είναι είδηση για ψιλά γράμματα, τότε πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι στα ίδια καλώδια που έβαλαν την καρδιά του Μοχάμεντ να βάλουν και την δική μας.

Σκοτώσαν τον Μοχάμεντ κι εγώ απλά πληκτρολογώ.

απο εναν "απλο ανθρωπο" τοσο απλα και ομως τοσο δυσκολα να τα χωνεψεις..........

ετσι ειναι διπλα μας στην πολη μας στη πολη που εχει φτιαχτει απο προσφυγες .......τωρα τους βασανιζουν..........και τους σκοτωνουν και εμεις απλα διαμαρτυρομαστε.



Δεν υπάρχουν σχόλια: